Både ett bad och en massage på samma gång



Funderar på att köpa ett massagebadkar, det vore ju faktiskt helt underbart att sätta sig i ett badkar och få en skön massage. Det skönaste som finns är ju att ta ett bad och få lite massage när man känner sig trött och sliten och detta kombinerar ju både ett bad och en massage på samma gång så det låter ju helt underbart. Har fastnat för ett massagebadkar med turbo som ger en extraintensiv massage, det låter ju som något för mig helt klart. I botten finns 8-15 dysor (läs mer om dysor) ur dysorna kommer det en massa små bubblor som ger extra effekt under massagen. 

Jag är riktigt sugen på att köpa denna och jag tycker inte att det är så farligt dyrt. Man får unna sig lite när jag jobbar så mycket som jag gör, det minsta man kan begära är ett trevligt badkar att lägga sig i när man kommer hem efter en tung dag på jobbet. Jag har inte så mycket ledigt tid men när jag väl är ledig så vill jag använda pengarna som jag har jobbat ihop till att ha det riktigt trevligt. 

Denna tänkte jag köpa, riktigt snygg om man frågar mig.