Köpa en ny mixer

Måste köpa en ny mixer, den gamla har gått sönder, den var inte särskilt bra i alla fall för den lät ganska mycket och det var ganska svag motor, det var väl därför den gick sönder för jag ville köra frysta jordgubbar i mixern och jag tror inte riktigt den klarade av det. Ska köpa en lite dyrare variant den här gången, en som kan krossa is och har starkare motor. Den får gärna vara tystgående också även om det inte är det viktigaste.

Jag gör ofta smoothies av olika slag, ofta med frukt och proteinpulver. Det anses ju inte längre så nyttigt med frukt smoothies eftersom det är ganska mycket fruktsocker i dessa drinkar, men direkt efter träningen är det bara bra med lite snabba kolhydrater och frukt är ju alltid nyttigt.
Jag brukar köra banan, apelsin och kokosmjölk + proteinpulver, väldigt god!

Tror jag ska slå till på denna mixer, ser snygg ut och har bra funktioner tycker jag